משלוח חינם לכל חלקי הארץ בהזמנות מעל 499₪!

משלוח חינם בכל הזמנה!

20% הנחה על כל האתר!

*אין כפל מבצעים. *לא כולל קטגוריית SALE. *כפוף לתקנון.

שמלות לאירוע בוקר

שמלות לאירוע בוקר שיעירו את כולם

יש בקרוב אירוע בוקר ואין לכן מושג מה ללבוש? בבוטיק האונליין המוביל שמלה-לי תיהנו ממבחר עשיר, ייחודי ואופנתי של שמלות לאירוע בוקר. מדובר בשמלות של מיטב המעצבים בארץ ובעולם המוצעות במגוון גזרות ומידות עבור מחירים משתלמים במיוחד. מהמבחר כל אחת יכולה למצוא ולהזמין שמלה מושלמת לאירוע בוקר הבא שלה, שלא תשאיר אף אחד אדיש ולא תפסיק לקצור מחמאות.


טרנד אירועי הבוקר

אם בעבר אירועים היו בעיקר נחלתן של שעות החשיכה, הרי שלאחרונה המצב השתנה כשביותר ויותר אירועים מנצלים את אור היום, אפילו בשעות הבוקר. למשל, אין זה נדיר ללכת לחתונה בבוקר של יום שישי, להגיע לבר או בת מצווה בשעות היום, להיות מוזמנים בבוקר לחגיגת יום הולדת, שבת חתן, חינה ועוד. יחד עם זאת, אירועי בוקר נדרשים בהתארגנות ותלבושת שונה מאירוע ערב, שתתאים לאווירת יום ייחודית ושופעת אור.


שמלות מתאימות לאירועי בוקר

חשוב להבין כי שמלה לאירוע בוקר לרוב תהיה שונה באופייה וחזותה משמלה לאירוע ערב. קודם כל הצבע הכהה המככב בשמלות ערב ושנראה בשעות החשכה דרמטי ושופע סטייל, נראה בשעות האור כבד ודחוס ומפנה את מקומו לשמלות בהירות מלאות בשמחת חיים.

ובאותה נימה, שמלות לאירוע בוקר לרוב גם תהיינה בגזרה יותר זורמת וקלילה מאשר שמלות לאירוע ערב. יחד עם זאת, כמו באירועי ערב כך גם לאירועי בוקר יש לבחור בשמלה מתאימה לאופי המאורע, מידת הפורמליות שלו, אופי המוזמנים, בין אם מדובר באירוע פנים או חוץ, ובין אם האירוע מתקיים על גג בניין, גן אירועים, מסעדה, על שפת ים או בריכה, בחורש או שדה וכדומה.


מבחר אופנתי של שמלות ממותגות

בבוטיק האונליין שלנו תיהנו משלל שמלות מותגים המתאימות לאירוע בוקר, כשכל אחת יכולה לאתר פריט ייחודי מושלם לאופי האירוע שאליו היא מוזמנת. למשל, שמלת חולצה מכופתרת לבנה מדגם אמה מבד כותנה מחויט שמגיע עד הברכיים ומעוצבת עם שרוולים תפוחים מרשימים, מתאימה לאירוע בוקר אופנתי במיוחד, שופע שיק וסטייל. כמו כן, מי שרוצה שמלה בעלת חזות יותר אלגנטית המתאימה לבוקר סגרירי, תוכל לבחור בשמלת סריג צרה ומחמיאה מדגם אנורה בגוון אבן, שמעוצבת עם קשירת מותן ושרוולים בעלי נוכחות. זאת בעוד שלמראה קליל ומצודד שופע נשיות תוכלו לבחור בשמלת מיני לבנה עם שסע מדגם בריסל, שעשויה בד תחרה משובח ויוקרתי ומעוצבת עם חגורת מותניים. בנוסף, לאירוע רחוב צעיר וספורטיבי שמלת פוטר אבור סייז מדגם גולי, נעימה ומדליקה בגוון אפור עם קפוצ’ון וללא שרוולים, בהחלט תעשה את העבודה.


הזמנת שמלות לאירוע בוקר

הזמנת שמלות לאירוע בוקר מיוחדות ואופנתיות מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות וקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם שמלה- לי בטלפון 02-5794507 או במייל simlaliorders@gmail.com.

0
    0
    עגלת קניות
    אין מוצרים בעגלהחזרה לאתר

    רוצה 10% הנחה?

    הירשמי כאן וקבלי קופון מיוחד המקנה 10% הנחה למימוש בקנייה הראשונה באתר!

    *בעת ההרשמה אני מסכימ/ה לקבל דיוור במייל ו/או בהודעת SMS

    Open chat
    1
    שלום!
    כיצד אוכל לעזור לך?
    לחצו לשליחת הודעת WhatsApp
    דילוג לתוכן