אוברול – פריט הלבוש שכולן חייבות בארון!

לפני כמה שנים, כשחשבנו על אוברול, התמונה שהייתה עולה בראשנו היא כנראה של חקלאי העובד בשדה עם אוברול רחב, טייס הלבוש בסרבל או נערה מתוקה עם אותו אוברול ג’ינס בעיצוב קצת מגושם, שבינינו, לא בדיוק נחשב אז כשיא הסטייל. בשנים האחרונות, האוברול עבר שדרוג משמעותי והפך לפריט לבוש אופנתי, מרשים ומלא בסטייל המגיע בגזרות שונות, חומרים וסגנונות עיצוב מגוונים, המתאימים לכל מטרה ואירוע.

 

למה אנחנו כל כך אוהבות אוברולים? ובכן…

  • הם חוסכים לנו זמן יקר במהלך ההתארגנות בבוקר לפני העבודה או לפני היציאה לבילוי עם החברות הטובות או הבן זוג שכרגיל, תמיד נראה שאנחנו עוד רגע מאחרות אליהם. עם האוברול אין צורך להחליף עשרות חולצות, מכנסיים וחצאיות כדי להגיע ללוק המושלם. זהו פיס אחד נוח ומלא בסטייל שלובשים ברגע ותמיד עושה את העבודה.
  • האוברולים כיום מגיעים במגוון רחב מאד של עיצובים, חומרים וגזרות. כל אחת יכולה למצוא את האחד (טוב, לא באמת אחד…) שמתאים לה – בין אם באותו היום מתחשק לכן להיות רעננות, צבעוניות וקיציות וללבוש גזרה אוורירית וקצרה ועם הדפסים מטריפים ובין אם אתן דווקא מעדיפות את המראה האלגנטי, המוקפד, המלא באמירה אישית ומשאיר רושם בלתי נשכח. כמה טוב שהימים של אוברול בגזרה אחת כבר מאחורינו…
  • אי אפשר כמובן להתעלם מהחברים הנאמנים שלנו שמשדרגים כל מראה – האקססוריז! בעזרת נעליים, תיקים, תכשיטים ושאר אביזרים, ניתן לייצר לוקים שונים לגמרי עם אותו האוברול. למשל אם תשלבו עם האוברול שלכן סניקרס, שרשרת מגניבה, תיק צבעוני הנתלה באלכסון על הגוף וכובע, תייצרו מראה טרנדי וצעיר. אך אם תשלבו עם אותו האוברול נעל עקב ותכשיטים מיוחדים, בשילוב תיק קטן, איפור זוהר ותסרוקת מרשימה, תקבלו לוק אלגנטי ויוקרתי שמתאים גם לאירוע או יציאה בערב.

 

כמובן שהיתרונות הם רבים, אבל אנחנו חושבות שכבר הבנתן כמה אנחנו אוהבות אוברולים, אז נעצור כאן…

בקטלוג האוברולים שלנו, תמצאו אוברול מעצבים במגוון סגנונות. הפריטים שבחרנו עבורכן הם ייחודיים ולא ניתן להשיגם כמעט בשום מקום אחר והם פרי יצירתם של מעצבים מובילים בארץ ובעולם. כל האוברולים שלנו נבדלים זה מזה בגזרות, בבדים ובסגנון העיצוב ומייצרים עבורכן מראה חדש ושונה בכל פעם. באתר ובחנות הפיזית שלנו בירושלים, תוכלו למצוא בין היתר אוברולים אלגנטיים בעלי שרוול אמצע, עם בד נשפך ואוורירי ובגזרת מעטפת עם מחשוף מחמיא; אוברולים עם כתפיות גופייה, מחשוף גב עמוק ובצבעים מדהימים בגזרת 7/8 למראה צעיר ואופנתי; אוברולים מחוייטים עם סגירת כפתורים למראה אלגנטי ומוקפד; אוברולים בסגנון ווינטג’ מכותנה נעימה, עם גומי בחזה, כתפיות תפוחות ובד נשפך ברגליים וכן סרבלים, אוברול טייסים, אוברול דמוי שמלה ועוד.

ניתן למצוא אצלנו גם אוברולים לאמא של כלה למראה שיקי במיוחד. אמהות רבות אינן מרגישות בנח בשמלות ערב ולכן האוברול הוא אופציה מושלמת עבורן! ניתן למצוא אצלנו אוברולים בעיצובים מרהיבים המחמיאים מאד לגוף האישה וקימוריו הטבעיים, עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ובמחירים משתלמים. כל אם תוכל למצוא אצלנו את האוברול שיתאים לה ביותר – בין אם זהו פיס בגזרה ישרה הנשפכת על הגוף, עם חיתוכי מותן מחמיאים, אוברול בעיצוב משולש מבד מבריק בצבע זהב או אוברול מחוייט ואלגנטי. המעצבים המובילים איתם אנו עובדות, הם אשפים ב – עיצוב אוברולים לערב ויגרמו לך להראות מדהימה גם אם תוותרי על השמלה. סמכי עלינו!

 

הצוות שלנו עומד לרשותכן בכל שאלה ועניין וישמח לייעץ בבחירת האוברול המושלם.

 

 

 

 

 

 

 

2 תגובות

  1. מיכל הגב

    איפה אפשר לראות קטלוג שלכם?

השארת תגובה