התאמת בגדים למבנה הגוף

בבוטיק אונליין המבוקש של שמלה לי תיהני ממבחר איכותי וייחודי של בגדים מעוצבים ואופנתיים המתאימים לכל מבנה גוף. לא יודעת איך להתאים בגדים למבנה גוף שלך? לרשותך עומד צוות החנות שישמח לסייע לך בבחירתך, בין אם את לא יודעת איך להתאים בגד ים לגוף, לא בטוחה איזה שמלות מחמיאות לגוף אגס, וכדומה. כמו כן לפנייך מספר דגשים שיעזרו לך להבין איך לדעת להתאים בגדים למבנה גופך.

 

כל אחת ומבנה הגוף שלה

לכל אישה יש מבנה גוף ייחודי משלה שעבורו יש גזרות בגדים שיותר מתאימות ויש כאלו שפחות. לכן בתור התחלה התאמת בגדים דורשת שתכירי את מבנה גופך. כמו כן לפנייך מספר דוגמאות של התאמת בגדים לפי מבנה גוף הכוללים מבנה גוף אגס, משולש הפוך, שעון חול, וגוף מלבני.

 

בגדים מתאימים למבנה גוף שעון חול

מבנה גוף שעון חול מאופיין במבנה מאוזן של פלג גוף עליון ותחתון ומותניים צרות. עבור מבנה גוף כזה מה שחשוב הוא להדגיש את המותניים, אחרת ייווצר רושם של גוף מלבני. למבנה גוף כזה יתאימו בגדים מחויטים וצמודים, מפתחי וי עמוקים, שמלות עם קו מותן ברור, חצאיות בגזרת עיפרון, ומכנסיים בגזרה גבוהה. מצד שני למבנה גוף של שעון חול פחות יחמיאו בגדים בגזרות אובר סייז, שמלות שק, חולצות ביבי דול, מכנסים בגזרות מאוד נמוכות וחצאיות מיני מאוד קצרות.

 

בגדים מתאימים למבנה גוף אגס

מבנה גוף אגס המכונה גם משולש מאופיין בירכיים ואגן יותר רחבים מאשר פלג גוף עליון ומותניים יחסית צרים. במהלך התאמת לבוש למבנה גוף זה מושם דגש על איזון בין שני חלקי הגוף על ידי יצירת נקודת עניין בפלג גוף עליון בעזרת נפח, צבע, תכשיטים או עיטורים. למשל למבנה גוף זה יתאימו חולצות שצמודות למותניים, חולצות עם הדפסים או צבע וחולצות יחסית קצרות, שמלות בגזרת איי או גזרה שמתרחבת, וכן חולצות או שמלות עם שרוולים תפוחים ומקושטים, צווארון קולר, מחשוף עמוק וכריות בכתפיים, ומכנסיים עם גזרה ישירה. מצד שני למבנה גוף אגסי לרוב לא יתאימו חולצות טוניקה, חצאיות צמודות בגזרת עיפרון, מכנסיים עם גזרות מאוד גבוהות ומכנסי סקיני.

 

בגדים מתאימים למבנה גוף משולש הפוך

מבנה גוף המכונה משולש הפוך מאופיין בפלג גוף עליון יותר רחב מהתחתון, עם קו מותניים והיקף ירכיים די דומה בהיקפו. התאמת בגדים למבנה גוף זה שמה שוב דגש על יצירת מראה מאוזן בין פלג גוף עליון לתחתון, באמצעות הוספת נפח לחלק התחתון של הגוף. למשל עבור מבנה גוף זה יתאימו חולצות או שמלות מעטפת, וכן מפתח וי גדול, לצד שמלות עם גזרות מתרחבות שחלקן העליון צמוד וחלקן התחתון עם הרבה נפח, חצאיות בלון, חצאיות עם קפלים וחצאיות עם שכבות. כמו כן למבנה משולש הפוך יתאימו מכנסיים בגזרה רחבה או ישרה בצבע חזק או עם הדפס.מצד שני למבנה גוף משולש הפוך עדיף שלא ללכת עם כתפיים מודגשות, צווארונים גדולים, מכנסי  סקיני או חצאית עיפרון צרה.

 

​בגדים מתאימים למבנה גוף מלבני

מבנה גוף מלבני מאופיין במראה נערי וישר עם פלג גוף תחתון, עליון וקו מותניים שווים. כמו כן מבנה זה מאופיין בחזה וישבן קטנים, כתפיים וירכיים צרות. לכןמושם דגש על ביגוד המעניק לגוף מראה יותר מקומר ונשי. למשל לגוף מלבני יתאימו שמלות שמדגישות את קו המותניים, חולצות עם קפלים בחזה, שמלות מעטפת, חגורות עבות במותן וכן חצאיות עפרון עם גזרה גבוהה, מכנסי סקיני ומכנסיים צמודים היכולים להיות בגזרות נמוכות או גבוהות. מצד שני למי שיש גוף עם מבנה מלבני עדיף שלא תלך עם שמלות שאין להן קו מותן, מכנסיים בגזרה ישירה, או עם חולצות וג’קטים בעלי גזרה מרובעת.

 

​בגדים מתאימים למבנה גוף תפוח

מבנה גוף תפוח הינו מבנה גוף עגלגל ומלא, עם כתפיים עגולות, בטן וחזה גדול, ישבן יחסית שטוח ורגליים ארוכות. עבור מבנה גוף זה יתאימו בגדים שמאריכים את חזות הגוף ומטשטשים את הבטן, עם תשומת לב שמופנית לקצוות הגוף, לראש או לרגליים. עבור מבנה גוף זה יתאימו בגדים רופפים, טוניקות ארוכות, שמלות וחולצות עם מפתח חזה עמוק, שמלות בגזרת מעטפת או אמפייר, וכן מכנסיים ישרות גזרה או כאלו שרחבות בירכיים. כמו כן, למבנה גוף תפוח עדיף שלא ללכת עם חולצות צמודות וקצרות, חולצות סגורות, וחולצות מעוטרות באזור של החזה.

 

להזמנת בגדים מתאימים למבנה גוף

באתר שלנו תמצאו בגדים מתאימים לכל מבנה גוף. להזמנת בגדים מתאימים למבנה הגוף שלך ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעי לחנות שלנו בירושלים או צרי קשר עם שמלה לי בטלפון 02-5794507.

השארת תגובה