באיזה שמלות ערב לחתונה לבחור?

יש לך בקרוב חתונה ללכת אליה ואת לחייבת למצוא עבורה שמלה מתאימה? באתר המוביל של בוטיק שמלה לי תיהני ממבחר ייחודי, איכותי ואופנתי של שמלות ערב לחתונה של מעצבים נודעים בארץ ובחו”ל. כמו כן לרשותך עומד צוות החנות הזמין לסייע בבחירת שמלת לאירוע ערב הכי מתאימה עבורך.

 

מה שמשפיע על בחירת שמלה לחתונה

בבואך לבחור שמלת ערב לאירוע חתונה יש שורה של פרמטרים שצריך לבדוק. קודם כל יש את מידת הקרבה שלך לבעלי השמחה, בין את הולכת לחתונה של אחותך, של ביתך או של חברה. כמו כן יש לבחור שמלות לחתונה בהתאם לאופי האירוע המתוכנן, שיכול להיות אירוע יום או ערב, אירוע בחוץ או באולם, אירוע משפחתי או גדול, פשוט וסולידי, או מפואר ויוקרתי.
וכמובן יש לבחור בשמלה שתחמיא לך מבחינת הגזרה שלה וגווניה, שתתאים למבנה גופך, לצבע עורך ולאישיות שלך, ושתרגישי בה בנוח. בכדי לסייע לך להבין איזה שמלת ערב לבחור לחתונה, לפנייך שורה של נקודות התייחסות לנושא.

 

שמלות לחתונה של אחות

בבחירת שמלות ערב לחתונה של אחות יש לשים לב מצד אחד שלא תגנבי לאחותך את ההצגה, ומצד שני עדיין לייצג את מעמדך וקרבתך לכלה בכבוד. הווה אומר שחשוב להשקיע בשמלת ערב איכותית, מרשימה וייחודית, שתבלוט מעל שמלות של אורחות אחרות, אך יחד עם זאת לא לבחור בשמלה יותר מידי פרובוקטיבית ונועזת. בחרי שמלה שתראה טוב בתמונות ליד שמלת הכלה של אחותך אבל שוב שלא תגנוב לה את ההצגה.

 

שמלה מתאימה לאם הכלה או החתן

כשזה מגיעה להורים כבר אין תחרות מול הכלה כמו שיש בין אחיות. לכן בעת בחירת שמלה לאם הכלה או החתן, תוכלי לבחור את השמלה הכי יפה ומחמיאה שיש, כמובן כל עוד היא לא לבנה. יחד עם זאת זכרי שבראש ובראשונה האירוע הזה צריך להיות מושלם עבור הילד או הילדה שלך, לכן בחרי שמלה שהם יאהבו ושירגישו לידך בנוח. למשל אם יש לך גוף חטוב ואת אוהבת להראות אותו כמה שיותר יתכן שהבן שלך ירגיש שאת מתלבשת לא לגילך, ובכדי לשמח אותו ולגרום לו להרגיש בנוח כדאי לבחור בשמלה בעלת גזרה יותר סולידית.

 

שמלה לחתונה של חברה

לחברה של בעלת השמחה יש הרבה יותר חופש בבחירת שמלה לחתונה מאשר לקרובות משפחה, והיא בהחלט יכולה לבחור שמלה מיוחדת שמתאימה לסגנונה האישי. כמובן שעדיין יש לבחור בשמלה שמכבדת את המעמד ושאינה פשוטה או מוגזמת מידי, וככול שמדובר בחברה יותר קרובה כך חשוב יותר להשקיע בהופעה. חברות של הכלה יכולות לבחור לחתונה בשמלות צמודות ומחטבות שבהחלט יכולות לעזור לרווקות שביניהן למצוא חתן. כמו כן ניתן לבחור בשמלות יותר קלילות וחופשיות, שמלות מיוחדות ועוד. מאוד מומלץ שהשמלה תתאים לאופי האירוע ומיקומו, כך שלא תרגישי שהתלבושת שלך לא קשורה.

 

שמלה מקסי לאירוע

בבחירת שמלה לחתונה יש גם להחליט על אורכה, כאשר כל אורך מתאים למבנה גוף שונה ומעביר מסר אחר. למשל שמלת מקסי לחתונה מתאימה לבחורות יחסית גבוהות, למי ששומרת על צניעות או למי שרוצה להגיע עם מראה אלגנטי. שמלת מיני מתאימה למי שיש רגליים יפות וחטובות ולמי שרוצה לבוא עם מראה צעיר ונועז, בעוד ששמלת מידי מתאימה למראה מעודן, מאופק וסולידי, ששומר על צניעות.

 

שמלה שחורה לאירוע

לא בטוחה איזה שמלה לבחור לחתונה? רוצה ללכת על בטוח? הכי בטוח מאז ומעולם היה לבחור שמלה שחורה לאירוע. בחירה זו תעניק לך שמלה קלאסית, בעלת מראה אלגנטי, שלא לדבר על כך שבסיכומו של דבר שחור הוא צבע הכי מחמיא לגזרת הגוף שלך. באתר שלנו תיהני משפע של שמלות שחורות בשלל מידות וגזרות, משמלות מיני למידי ומקסי, שמלות צמודות, נשפכות או עם פייטים, שמלות עם פרח מעוטר, עם מחשוף נדיב ושסע ברגל, שמלות שחורות יפות וצנועות עם שרוולים ארוכים ומעוצבים, ועוד.

 

שמלה אדומה לאירוע

לא בא לך ללבוש שחור לחתונה? יש לנו שמלות ערב בעוד שפע של צבעים מיוחדים, יפים ואופנתיים, מהם תוכלי לבחור בגוון שהולם אותך. חשוב לדעת כי כל גוון משדר מסר אחר. למשל בחירה בשמלה אדומה לאירוע מתאימה למי שרוצה לבלוט עם לוק כמה שיותר נשי וחושני, שמלה בגוון קאמל או צהוב תראה נהדר על עור שחום או שזוף, שמלה בצבע סגול ניחנת באיכות אצילית וייחודית ואילו שמלה כחולה יוצרת סביבה אווירה רגועה ונעימה.

 

להזמנת שמלת ערב מיוחדת לחתונה ישירות דרך האתר של בוטיק שמלה לי לחצי כאן.

השארת תגובה