טרנדים 2023  – אופנת חורף וקיץ

טרנד הוא בהגדרה הבסיסית שלו- אופנה חולפת, יחד עם זאת אופנת הרטרו תמיד מחזירה את הטרנדים הלוהטים לתודעה, פעם אחר פעם. טרנדים טובים במיוחד הופכים לקלסיקות על זמניות- ותמיד כייף להיזכר בשמלה השחורה האלמותית של קוקו שאנל, אז עוד במאה הקודמת.

להיכרות עם טרנדים יש חשיבות של ממש ולא רק במונחים של רלוונטיות נקודתית, אלא גם ובעיקר בשם ההשראה. אז גם אם את לא בחורה טרנדית, אבל חשוב לך להראות טוב, כדאי שתכירי את המגמות העדכניות, כי בטוח שתהיה לך השראה לשאוב מהם.

אז מה מחכה לנו לעונות הקרובות?

 

טרנדים חורף 2022-2023

גזרת מעיל גשם- גזרת מעיל הגשם הקלאסית כשלעצמה רחוקה מלהיות טרנד, שכן מדובר על גזרה שהיא על זמנית. המבנה של הדגם לצד הבד הקלאסי שנעשה בו שימוש הופך את מעיל הגשם לפריט שהוא תמיד רלוונטי. הטרנדיות שמאפיינת את אופנת חורף 2023 הביאה עימה את הטרנד של גיוון בבדים, ובכך גזרת מעיל הגשם הפכה למנעד עשיר הרבה יותר של מעילים מבדים שונים, בעלי רמות חימום ומיגון שונות. במסגרת הטרנדים של אופנה חורף 2023 אפשר למצוא את גזרת מעיל הגשם מצמר, מדמוי עור ועור הפוך, ניילון, ג’ינס ועוד.

אוברול- בהמשך לטרנדים של אופנת הקיץ שעבר, האוברול ממשיך לככב גם במהלך החורף, ובהחלט גם לכבוש את אופנה קיץ 2023 הקרב ובא עלינו לטובה. גזרת האוברול היא תמיד מחמיאה, כך שקל מאד לעוף איתה, הן מבחינת צבעים וגזרות, הן מבחינת סוגי הבדים וכך גם ברמת הפיצ’רים השונים שיכולים להתלוות אליו.

גזרת בטן- גזרת בטן באופנת חורף היא בהחלט טרנד לוהט, ונראה שהוא כאן להישאר. בדרך כלל, גזרת הבטן תהיה מיועדת לחלק תחתון שהוא בגזרה גבוהה, וכך מתאפשר כיסוי מלא של הגוף, מה שנחוץ כל כך בחורף, אך בד בבד מתאפשרת לה לבטן לבצבץ. כמובן שבגזרת הבטן לחליפות יש מקום של כבוד, כך שהשילוב מגיע מותאם מראש ולא דורש תכנון מוקדם.

 

טרנדים קיץ 2023

הקיץ הקרוב עתיד להמשיך את הקווים הבולטים של השנה החולפת. נראה הרבה את הלוק של טופ אובר סייז עם מכנסון קצר, את האוברול על הגזרות, הצבעים והבדים השונים וכמובן את השמלות שאי אפשר לעבור את הקיץ הישראלי בלעדיהן.

גם הקיץ נלבש לבן וגוונים שונים שלו, אבל הוא לא ישתלט על הצבעוניות שכולנו כל כך מחכים לה אחרי שבאמת אפשר יהיה לשים את הקורונה מאחורינו.

תודעת התיקים בישראל הולכת ומעמיקה, והתיק האופנתי הוא כבר מעבר לאקססורי, אלא מדובר על חלק בלתי נפרד מההופעה. נוכל לראות יותר עיצובים, יותר איכות ויותר אפשרויות שנכנסות לארץ בשעה טובה ומוצלחת.

בסופו של דבר ובכל העונות, אופנת הרטרו משמרת מקום של כבוד והיום יש לה גם חשיבות קיומית. בנייה של מלתחה מדויקת היא לא רק עניין של עדכון ותחלופה, אלא מראש בחירה של פריטים נכונים שיאפשרו בניית שלד איתו אפשר יהיה להמשיך ולעבוד גם בטווח הרחוק.

ג’קט עור, שמלה שחורה קטנה ופיסים מיוחדים הם פריטים שעומדים מעל הזמן ואלה הם בדיוק אבני הבניין של כל מלתחה מוצלחת. ככל שהבסיס טוב יותר, מנעד האפשרויות שכל עונה תביא איתה תהיה לא רק מגוונת יותר, אלא תמיד איכותית וסופר שיקית.

לעניין זה רכישה מקוונת היא הבחירה הטובה ביותר, משום שזו מפחיתה את הלחץ של קבלת החלטה בתנאי חנות כשעומדים על הרגליים ומפנה מקום לרכישה נבונה של פריטים שישרתו אותך נאמנה ולאורך זמן.

להמשך צפייה בקולקציות באתר המשיכי בלחיצה כאן.

 

לקבלת מידע נוסף צרי עמנו קשר בטלפון מספר 02-5794507 ונשמח לעמוד לשרותך.

 

השארת תגובה