סטייל חורפי – איך להתלבש בחורף בסטייל?

החורף הישראלי דומה לרוב יותר לחורפים הטרופיים מאשר לחורפים של מדינות אירופה וארצות הברית. עם זאת, לתקופות קצרות אמנם, אך מוחשיות מאד- גם בנו מכה קור עז שדורש התייחסות משמעותית ומבורכת. אלה הימים שלקראתם אנחנו קונות את מעילי הצמר הכבדים, מחפשות ובצדק, צעיפים, כובעים ואפילו כפפות לידיים וזה גם הזמן שיש בו עלינו את כמות הבד הגדולה ביותר, מה שמאפשר הרבה יותר משחק בלוק שלנו ובסטיילינג.

במקרים רבים ובישראל בפרט, על השאלה איך להתלבש יפה בקיץ ואיך להתלבש יפה בחורף תתקבל אותה התשובה, וזה בהחלט מיתרונות הגיאוגרפיה. לפחות בבסיס, את הגופיות והחולצות הקצרות אנחנו ממש לא משאירים לקיץ בלבד, כך גם לא את המכנסיים ואפילו לא את רוב השמלות והחצאיות, וודאי שלא את המהודרות שבהן.

 

סטייל של חורף סאב טרופי

בפרט לכל מי שיודע להעריך את הפוטנציאל של סטייל חורפי על סגנונותיו השונים,

לבוש חורפי בסטייל היא הזדמנות להתפרע בכל שעה של היום, ובכל הזדמנות, מבלי להתפשר.

הלבוש הספורטיבי והאבולוציה שלו לספורט אלגנט הוא בחירת המפתח עבור שני המינים בשגרה היום יומית, והוא הרבה מעבר לטרנינג. במעמד זה חשוב להדגיש ולחדד לא רק את יתרונותיו של הטרנינג כפריט פונקציונלי, מחמם ומפנק, שבימינו גם מככב כמפגן אופנה בשפע של גזרות, סגנונות וקווי חיתוך שונים. עם זאת, כשמדברים על טרנינג מדברים בעיקר על הפוטר ואילו לקווי הספורט וספורט אלגנט יש שפע גדול הרבה יותר של בדים להציע. כך שלכל מי שדורש גיוון לפוטר, באופנת החורף, השמים הם הגבול.

 

לבוש חורפי מדויק- איך עושים את זה נכון?

להתלבש יפה בחורף היא משימה די פשוטה, כשמקפידים על אלמנטים בסיסיים, ובמקביל, כאמור זאת הזדמנות להתמלא בהשראה ולהפגין את מלוא הביטוי העצמי מתוך שפע עצום של אפשרויות והזדמנויות. לבוש בסטייל היא משוואה שמורכבת מהפריטים הנכונים עם השילוב הנכון. להתלבש בסטייל בחורף היא הזדמנות להנות משפע של אפשרויות ובעצם זאת לא משימה מורכבת בכלל, כך שעם מעט מאד תכנון אפשר להשיג הופעה נוחה וחמימה להפליא, שנראית מדליק ומדויק באפס מאמץ.

סטייל לחורף אפשר להשיג באמצעות שימוש באלמנטים או באמצעות התייחסות למכלול שלם, ולעניין זה, סטיילינג לחורף הוא בטח לא עניין של טרנדיות, אבל. וזה אבל גדול…היכרות ועבודה נכונה עם טרנדים, גם אם היא מינימליסטית לחלוטין יכולה להעניק מראה עדכני שהוא Top of the line , במראה שיקי ונכון גם מבלי להיצמד למלוא תכתיבי האפנה העדכנית ביותר.

לבוש לחורף בישראל בפרט, ולא רק, מבוסס בעיקר על שכבות, מה שמאפשר להתמודד עם הבדלי הטמפרטורה שבין הפנים לחוץ, וכן ובישראל במיוחד גם בהבדלי הטמפרטורות במהלך היום עם הפצעתה של השמש מעת לעת, כפי שקורה כאן תדיר. סטייל השכבות מאפשר לשלב סגנונות שונים תחת מקשה אחת. הוא נוח להפליא ואפשר לשחק גם עם צבעים, אורכים וסוגי “קאטים” שונים.

סטייל חורף נהנה מהפריבילגיה של ריבוי פריטים משלימים, האקססוריז- צעיפים, כובעים, כפפות, תכשיטים עם נוכחות, מטריות, מעילי גשם ואלה רק הפריטים הגדולים. אין ספק שכל השפע הזה מעשיר את סך האפשרויות השונות, כך שעל אותה ההופעה אפשר להפעיל מגוון של נגזרות ואינטרפרטציות רק בזכות משחקים של פריטים משלימים.

להמשך גלישה באתר ולצפייה בפריטים ולצפייה במוצרים השונים אנא לחצי כאן ותהני גם ממשלוח חינם, בהזמנה בהתאם למפורט באתר. כמובן שבהזמנה באתר תהני גם מיתרונות ההזמנה המקוונת, אלה כוללים נגישות גדולה יותר למידות וצבעים, את נוחות הרכישה שמביתך ואת קלות ההחלפה בדיוק באותה המידה.

 

לקבל מידע נוסף צרי עמנו קשר בבוטיק במספר 02-5794507.

 

תגובה אחת

  1. Marla Collins הגב

    I’ve been surfing on-line more than 3 hours today, yet I by no means found any
    attention-grabbing article like yours. It is pretty worth enough for me.
    In my view, if all webmasters and bloggers made good content material as you did, the internet will be a
    lot more useful than ever before.

השארת תגובה