בחירת אוברול מושלם – כל מה שרציתן לדעת  

 מקורם של האוברולים הוא כבגדי עבודה. אך מאז הם עברו כברת דרך וכיום הם הפכו למרכיב אופנתי המשלב סגנון, פונקציונליות ורבגוניות. בין אם אתן מחפשות אוברול ליום יום או לאירוע, אין ספק כי מדובר בפריט חובה בכל ארון בגדים. מאמר זה יציע טיפים לבחירת האוברול המושלם ויענה על שאלות נוספות.

שיקולים לבחירת האוברול המושלם

רגע לפני שאתן לוחצות על הזמנה, חשוב לקחת בחשבון מספר שיקולים שיעזרו לכן לבחור את האוברול האידיאלי ביותר עבורכן:

  • מבנה הגוף – כל אישה היא שונה! על כן, אוברול שיתאים לאישה אחת לא בהכרח יתאים לאחרת. ודאו כי האוברול שבחרתן מחמיא למבנה הגוף ומדגיש את את התכונות הטובות ביותר שלכן.
  • סוג הבד – בחרו בדים איכותיים שלא רק עומדים במבחן הזמן, אלא גם מספקים נוחות וקלות תנועה. שימו לב כי אוברולים עשויים מחומרים שונים, כמו ג’ינס, כותנה, פשתן ועוד.
  • סגנון – כיום, ניתן למצוא אוברולים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. לצד הסגנון הייחודי שלכן, אל תחששו לנסות עיצובים שונים, כדי למצוא את האוברול שיתאים לכן כמו כפפה ליד. חשוב לזכור כי פרטים עיצוביים שונים הם אלו שהופכים את האוברול לייחודי. שימו לב לפרטים הבאים:
  • מחשוף – ניתן למצוא אוברולים עם מחשוף עמוק, מחשוף סטרפלס, מחשוף צווארון וי ועוד. לכל אחת יש את הסגנון שלה, כך שתוכלו לבחור את סוג המחשוף המתאים לכן.
  • צורת השרוול – בחרו את אורך השרוולים שמתאים לסגנון שלכן וכמובן למזג האוויר. תוכלו למצוא אוברולים עם עם שרוולים ארוכים, קצרים, נפתחים או ללא שרוולים כלל.
  • כפתורים, רוכסנים וכיסים – אלמנטים אלו יכולים להשפיע רבות על העיצוב של האוברול.
  • פרטים נוספים – האוברול יכול להיות בשילוב של הדפסים, תחרות ואביזרים שונים כמו חגורות וכדומה.
  • נוחות – הקפידו שהאוברול שתבחרו לא רק מעוצב יפה אלא גם נוח ללבישה לאורך היום. תכונות כמו רוכסנים ורצועות מתכווננות יוכלו לשפר את רמת הנוחות שלכן.
  • התאמה לאירוע – אומנם אוברולים הם רב גוניים, אבל חשוב לבחור אחד שמתאים לאירוע. אם אתן מוזמנות לאירוע רשמי, כדאי לבחור אוברול עשוי בד אלגנטי ועשיר. לעומת זאת, אוברול ליום יום או לאירוע קז’ואל יכול להיות עשוי מבדים קלילים יותר.
  • תקציב – כיום, ניתן למצוא אוברולים בטווח רחב של מחירים. הגדירו תקציב מראש וחפשו את האוברול המתאים לסכום. חשוב לומר כי אוברול הוא פריט שימושי אשר יכול ללוות אתכן שנים רבות – לכן, לצד המחיר, אל תתפשרו על האיכות.

שאלות נפוצות 

  • האם ניתן ללבוש אוברול ביום יום? כן, כמובן! נשים רבות בוחרות ללבוש אוברולים בשגרת היום יום. הם נוחים, קלילים ויכולים להוסיף סטייל למראה שלכן.ישנם סוגים רבים של אוברולים, כאשר ההבדל הוא בחומר ובסגנון. כך למשל, אוברול ג’ינס או פשתן יכול להיות מושלם לימי הקיץ החמימים. אין ספק כי כל אחת יכולה למצוא את האוברול האידיאלי שיתאים לצרכים שלה.
  • אילו סוגי נעליים ניתן לשלב עם אוברול? אוברול יכול להשתלב עם כל סוגי הנעליים, אך חשוב לדעת מראש איזה מראה אתן מעוניינות להשיג. אם אתן מחפשות אופציה נוחה ליום יום, ניתן ללבוש את האוברול בשילוב נעלי ספורט או סנדלים. לאירוע ערב, תוכלו לשלב את האוברול עם נעלי עקב במגוון סגנונות.
  • אילו תכשיטים כדאי לשלב עם אוברול? כאמור, ישנם סוגים שונים של אוברולים, לכן, בחירה של התכשיט תלויה בסגנון של האוברול וכמובן באירוע. אם אתן לובשות אוברול ביום יום, תוכלו לשלב אותו עם עגילים קטנים, שרשרת דקה וצמיד עדין. אם מדובר באירוע ערב, ניתן לשדרג את המראה של האוברול עם תכשיטים דומיננטיים, כמו עגילים גדולים, שרשרת עבה וצמיד מיוחד.

אוברולים ייחודיים? רק ב-שמלה לי 

אוברול הוא פריט שימושי ליום יום ולאירועים שונים. כדי לבחור את האוברול האידיאלי, יש להתחשב במבנה גופכן וסגנונכן האישי. זכרו – המפתח הוא להרגיש נוחות ובטחון בכל צעד. אם אתן מחפשות אחר האוברול המושלם – הגעתן למקום הנכון. אצלנו ב-“שמלה לי”, חנות בגדי נשים בוטיק, כל בגד הוא יצירת אומנות. אנו יודעים כמה הייחודיות חשובה עבורכן, לכן תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של ‘פיסים’ ייחודיים של המעצבים הטובים ביותר מהארץ ומהעולם. ניתן להגיע לחנות או להזמין בצורה נגישה ובטוחה באתר האינטרנט שלנו והמשלוח יגיע עד אליכן. נשמח לעמוד לשירותכן לכל שאלה או התייעצות בטלפון 02-5794507 או במייל simlaliorders@gmail.com. לפרטים נוספים לחצו כאן.

השארת תגובה