משדרגים לכם את חווית הקניות אונליין – בגדים מושלמים בעיצובים מיוחדים ב Simlali

משדרגים לכם את חווית הקניות אונליין – בגדים  מושלמים בעיצובים מיוחדים ב Simlali

אם יש משהו שאנחנו כנשים אוהבות במיוחד הוא בגדים… וכשמדובר בפיסים ייחודים ומרהיבים ביופיים שיהפכו את הלוק שלך לבלתי נשכח, זו בכלל חגיגה של ממש!

בשנים האחרונות קניית בגדים באינטרנט הן מאתרים בארץ והן מאתרים בחו”ל, הפכה פופולארית במיוחד – ובצדק. כל אחת יכולה להזמין בגדים באינטרנט תוך דקות בודדות ובלחיצת כפתור. אתרי בגדים מציעים מבחר גדול מאד של פריטים בסגנונות שונים ומאפשרים לערוך קניות בקלות ומבלי לצאת מהבית.

כיום, קיים מגוון של אתרים לקניית בגדים ובהם ניתן למצוא את כל מה שאתן מחפשות – חולצות, מכנסיים, אוברולים, שמלות, נעליים, תכשיטים ועוד. המבחר באמת מקסים, אבל בסופו של דבר, נראה שנשים רבות מתלבשות… אותו הדבר. אלה אותם המכנסיים ואותן החולצות בכל מקום. אין בכך כמובן שום דבר רע, אבל אם לפעמים מתחשק לכן להרגיש יותר מיוחדות, נוטפות סטייל ואמירה אישית, הגעתן למקום הנכון.

Simlali הוא אתר אופנה אשר לוקח את החוויה של הזמנת בגדים באינטרנט כמה צעדים קדימה ומשדרג אותה. מלבד חנות הבוטיק המטריפה שלנו בירושלים (ברחוב הלל 11), שם אנו תמיד שמחות לפגוש אתכן ולהלביש אתכן במיטב הבגדים שלנו, יש לנו גם חנות בגדים אינטרנטית משגעת ובה פריטי ייבוא מכל העולם וכן בגדים של מעצבים ישראליים מובילים. אנו עובדות עם מעצבים ומותגים כמו לילך אלגרבלי, דנה סידי, איימי, ג’ובנה, אירגו, פאוולה, סיטי בוטיק, נעלי קיפובליק, נייס סטאף ועוד. כל אחד מהפריטים באוסף שלנו נבחר בקפידה, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר – איננו מתפשרות על איכות הבדים ועל העיצוב הייחודי שללא ספק יסובב ראשים ברחוב.

באתר שלנו תוכלו למצוא בגדים מחומרים שונים ובסגנונות עיצוב מגוונים ביותר. תוכלו להרכיב מלתחה יפהפייה ובה שום פריט אינו דומה לאחר – ממש קולקציה מדהימה שאין לאף אחת אחרת… האמינו לנו, הקולגות במשרד, החברות הטובות, הבן זוג ובעצם כולם, יחכו בקוצר רוח לראות באיזה לוק בחרתן הפעם. אחד היתרונות של אתרים להזמנת בגדים הוא הנגישות. בדומה ל – אתרי קניות בגדים מוכרים וטובים, אנו מציעות קטגוריות רבות של בגדים, כמו חולצות, מכנסיים, חליפות וסטים, אוברולים, מעילים וסריגים, נעליים, תכשיטים ותיקים. ישנו גם אזור מיוחד של פריטים עד 99 ₪ בלבד. בכל קטגוריה תוכלו למצוא בגדים לפי טעמכן האישי – בין אם אתן מחפשות סגנון ווינטג’ שיוציא את הצד הקלאסי והמיוחד שבכן, סגנון מודרני נוטף סטייל בעיצובים העדכניים ביותר, פיסים אלגנטיים שישאירו רושם וגם בגדים בעיצוב רענן ושובב המשלבים צבעים והדפסים מקסימים. הפריטים מתעדכנים כל הזמן בהתאם לרוח התקופה. האתר שלנו מונגש, הניווט בו הוא פשוט מאד והתמונות ממחישות את הבגד במדויק.

 

*משלוח חינם לכל חלקי הארץ בהזמנה מעל 350 ₪.

שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכן בכל שאלה ועניין. הצוות המסור והמקצועי שלנו ישמח לסייע לכן לבחור את הפריטים המושלמים או לייעץ בכל שאלה או בעיה שתצוץ.

 

 

 

 

 

השארת תגובה