איך להתלבש בסטייל לעבודה?

אם פעם נשים יכלו לזרוק עליהן איזה בגד לעבודה, הרי שבעשור השלישי של שנות האלפיים אין זה כך, ובמקומות עבודה רבים יש להשקיע בביגוד איכותי ואופנתי. ביגוד כזה תמצאו בבוטיק האונליין של שמלה לי עם שפע של חליפות עסקים לנשים, שמלות אלגנטיות ומחויטות, ז’קטים, חולצות ומכנסיים. אנו מציעים פריטים מעוצבים ואיכותיים שיאפשרו לך לבוא לעבודה עם הרבה שיק וסטייל.

 

מה ללבוש לעבודה?

עומדת בבוקר מול הארון ולא יודעת מה ללבוש לעבודה? מתלבטת איך להתלבש בסטייל לעבודה? לפנייך שורה של דגשים שבהחלט יכולים לעזור:

למרות שקוד הלבוש בעבודה עלה מדרגה בארץ, עדיין אנו רחוקים מדרישות לבוש לעבודה לנשים שיש בארצות מערביות אחרות, ובהחלט ניתן להגיע לעבודה עם ביגוד ייצוגי קליל ולא נוקשה שמתאים לעונת השנה, לאישיות ולסגנון הלבוש המועדף.
יש לשים לב שלכל מקום עבודה יש סגנון לבוש שמתאים לו, וכדאי שהבגדים שאת בוחרת יתאימו לו ולתפקיד שאת ממלאת במקום. למשל יש הבדל בין צורת לבוש במשרד עורכי דין או משרד פרסום. ובין האופן שבו עורכת דין מתלבשת לבין הפקידה שלה.
אם את אוהבת ללכת עם בגדים צבעוניים, במרבית מקומות העבודה כדאי להנמיך את הטון שלהם, ולהעדיף סקאלת צבעים יותר אחידה, רגועה וסולידית, עם העדפה לצבעים ניטראליים כמו שחור, אפור , בז’ ולבן, ועם אפשרות שילוב של גווני מט עמוקים בהירים או כהים כמו כחול מרין, ורוד מעושן, צהוב חול, חום כאמל, ירוק זית וכדומה.
בדומה לצבעוניות יש גם לשמור על איפוק בכל הקשור לבגדים עם הרבה דוגמאות והדפסים, כאשר עדיף לבחור בבגדים עם בד חלק ולשלב בהם לא יותר מפריט אחד עם דוגמאות.
בכדי לשמור על מראה מכובד בחרי בבגדים מעוצבים לעבודה שהם לא יותר מידי נועזים, צמודים וחושפניים. בגדים שכאלו יסיטו את תשומת הלב של הסובבים אותך ממה שיש לך להגיד לאיך שאת נראית.
ככל שיש לך תפקיד יותר בכיר וייצוגי הקפידי ללכת עם בגדים יותר איכותיים ומרשימים שמתאימים למעמדך.
מכיוון שאת מבלה הרבה שעות עם בגדי עבודה, כדאי שתבחרי בגדים שיהיו נוחים לך, שלא יפריעו לך לנוע ולעבוד, ושיהיו מבד נעים למגע ונושם.
זכרי שבגדי עבודה מייצגים אותך ואת התדמית של החברה בה את מועסקת. לכן בכל מקרה חשוב להקפיד על הופעה מטופחת ולא מרושלת, עם בגדים נקיים נטולי כתמים, שאינם מקומטים ויושבים על הגוף באופן מסודר.
עדיין לא בטוחה איך להתלבש לעבודה? לרשותך עומד הצוות שלנו הזמין לסייע במציאת וקניית ביגוד הולם.

 

להוסיף לבגדי העבודה סטייל

אחרי שהבנת את הבסיס הנדרש עבור ביגוד לעבודה, אפשר להתחיל לעבוד על הענקת סטייל ייחודי למראה שלך. בתור התחלה כדאי לגוון בתלבושות שאת הולכת לעבודה עם לפחות שישה שילובים שונים של בגדים. חשוב להבין שאין זה אומר שאת נדרש בשה תלבושות שונות לגמרי, אלא בפרטי ביגוד שאת יכולה לשלב בצורות שונות. למשל את יכולה להעניק לאותה חולצה מראה שונה לחלוטין אם תלכי איתה עם מכנסים או חצאית, אם תוסיפי לה ז’קט או אם תלכי איתה פתוחה עם גופיה אלגנטית מתחת.

כמו כן, דאגי ליצור לעצמך מראה שיש בו מהייחוד, באופן שאינו מוגזם ושיש בו מן הרמיזה והתחכום. למשל מראה מתוחכם יכול לבוא לכדי ביטוי בנגיעות מעניינות של צבע, בבגדים עם גזרה ייחודית, בתיק של מותג, בהוספה של חגורה או צעיף יפה, בתכשיטים שאת עונדת וכדומה. בכדי להוסיף עוד עניין כדאי מידי עונה לצרף לקולקציות בגדי העבודה שלך עוד פריט או שניים חדשים, אופנתיים ומעוצבים.

 

מבחר איכותי, ייחודי ואופנתי של בגדים לעבודה

באתר שלנו תיהני ממבחר איכותי, ייחודי ואופנתי של בגדים מתאימים לעבודה. למשל יש לנו שפע של חליפות לנשים לעבודה כמו חליפה שחורה עם מכנס קלוש וחולצת אובר סייז עם כפתורים תפוחים. כמו כן תוכלי למצוא חליפה מחויטת בגוון ייחודי של ירוק בהיר מבד סאטן מט גמיש ונעים, הכוללת מכנסי גומי וז’קט. תוכלי גם למצוא אצלנו שמלות לעבודה בגזרת מידי עם עיצוב אלגנטי ומרשים, חולצת פסים שחור לבן מכופתרת שנראית נהדר עם מכנס לבן או שחור, אפודת וסט אפורה למראה קיצי אלגנטי, ועוד.

להזמנת בגד איכותי לעבודה ישירות דרך האתר של בוטיק שמלה לי לחצי כאן.

השארת תגובה