בחירה של שמלות ערב לבר מצווה

בשעה טובה הבן הגיע לגיל מצוות ואתן מתכננות עבורו אירוע מרשים יוקרתי. בכדי שתראו במיטבכן בפני כל המוזמנים אתן מחפשות שמלות לבר מצווה איכותיות, מחמיאות וייחודיות.
באתר השל חנות הבוטיק הירושלמית שמלה לי תמצאו מענה מושלם עם מבחר עשיר של שמלות ערב לבר מצווה של מעצבים מהארץ ומחו”ל, בשלל גזרות, צבעים, סגנונות ומידות.

 

בחירה של שמלות ערב לבר מצווה

אין ספק שחגיגת בר מצווה הינה אירוע מרגש עבורנו האימהות, שרואות כיצד השנים חולפות והבן הקטן שלנו הולך ומתבגר. עבור מאורע זה חשוב לנו להשקיע במקום מרהיב, באוכל מצוין, באטרקציות מיוחדות וכמובן בהופעה שלנו עצמנו. מטבע הדברים, להופעה שלנו באירוע יש חשיבות רבה, לאור רצון להראות לכול האורחים, אלו שבאו מקרוב ומרחוק, שלמרות שיש לנו ילד גדול אנו עדיין נראות במיטבנו. ועם יד על הלב, אין כמו להיות במרכז האירוע ולקצור כמה שיותר מחמאות על המראה, שממנו נוכל התרשם בסיפוק מתמונות וסרטונים שצולמו לאורך החגיגה.

מכיוון שמדובר בחגיגה של פעם אחת בחיים, חשוב לנו להשקיע בשמלת ערב יוקרתית ומרשימה, שתבלוט באיכותה ויופייה, שתחמיא לנו ותכבד אותנו. ובדיוק עבור הצורך הזה תזכו במענה שלם בחנות הבוטיק שלנו, המציעה את הבגדים שלה למכירה גם אונליין.

 

מבחר עשיר של שמלות מעצבים לבר ובת מצווה

באתר שלנו תיהנו ממבחר עשיר של שמלות לאירוע משפחתי, בין אם מדובר בשמלות לבת מצווה לאמא, שמלות לעליה לתורה בבית הכנסת ושמלות ערב לאמא של חתן בר מצווה. כך למשל, שמלות לעליה לתורה בבית כנסת יכולות להיות מדגם אורקי שהינה שמלת מידי צנועה ואלגנטית, בעלת שרוולים ארוכים תפוחים ומעוצבים, מבד סאטן יוקרתי ומבריק, הנסגרת מאחורה עם כפתורים ומוצעת בגוונים אופנתיים של לבן, שחור, ירוק וכחול. כמו כן, לאירוע נוצץ ומפואר שמלה לאמא של חתן בר מצווה יכולה להיות בדמות שמלת פייטים יוקרתית מדגם אודרי. מדובר בשמלה באורך מידי בעלת שרוולים תפוחים, בטנה פנימית וגזרה מחטבת, המוצעת בגוונים של שחור, לבן וטורקיז.

לעומת זאת, מי שרוצה להגיע עם לוק קלאסי יכולה לבחור בשמלת פרח מיני שחורה, מבד נמתח, עם גזרה מחמיאה ועיטור של פרח שחור על הכתף. בנוסף, מי שרוצה להראות את הגזרה החטובה שלה תוכל לבחור בשמלה מדגם אלי בסגול, שחור או לבן. זוהי שמלת מידי מבד לייקרה איכותי ועבה עם בטנה, בעלת מפתח עמוק בחזה ושסע נועז ברגל. מעבר לכך יש לנו עוד שפע של שמלות בר מצווה מעוצבות, יפות ומיוחדות, בגזרות קלילות, מפוארות, מודרניות וינטג’ ועוד.

 

אז איך לבחור שמלת בר מצווה מושלמת?

לא בטוחות איזה שמלה לאמא של חתן בר מצווה להזמין מתוך המבחר הגדול שיש לנו? לרשותכן עומד צוות החנות שישמח לייעץ ולסייע בנושא. כמו כן לפניכן כמה דגשים ועצות לבחירה נכונה של בגד לאמא של חתן בר מצווה:

הכי מחמיא שאפשר- אירוע בר או בת מצווה הינו הרגע שלך להיות בקדמת הבמה ולהראות במיטבך, עם מראה שאת, בעלך והילד שלך יהיו גאים בו. לשם כך מומלץ לבחור לבר מצווה בשמלת ערב שהיא קצת יותר ממה שתלבשי בכל אירוע אחר, שתחמיא לך למבנה גופך, גוון עורך ולאישיות שלך, שתתמוך בהתרגשות שלך ותשפר את מצב רוחך וביטחונך העצמי.
מחשבה תחילה- לפני שאת נכנסת לקטלוג שלנו ומתחילה להתבלבל משפע שמלות הערב שיש שם, כדאי שתשבי רגע עם עצמך ותנסי לדמיין אך היית רוצה להיראות באירוע של בנך, מה היית רוצה להקרין ואיזה מסר היית רוצה להעביר. אולי היית רוצה שמלה שתגרום לך להראות יותר צעירה או נשית, שמלה שתעניק לך מראה מסודר ואלגנטי, שמלה שתציג את הטעם העדכני שלך באופנה, שמלה שתהפוך אותך למלכת הערב, או אולי תעדיפי שמלת ערב בעלת מראה מכובד ומאופק.
אופי האירוע- שמלה לבר מצווה חשוב להתאים גם לאופי של האירוע, בין אם מדובר באירוע יום קליל או אירוע ערב מוקפד, אירוע גדול ומפואר או אירוע קטן, משפחתי ואינטימי, אירוע בחוץ או באולם וכדומה. כמו כן השמלה נדרשת להתאים לאופי המוזמנים. למשל אם מדובר בקהל יותר מסורתי ומבוגר יתכן ושמלה צנועה יותר תתאים, בעוד שאם מדובר בקהל צעיר ותוסס תוכלי לבחור בשמלה נועזת ומחטבת.
הכירי את גופך- אחרי שלוש עשרה שנה של הורות היי גאה בהישגייך ובגוף שהביא אותך עד הלום. לשם כך חשוב שתכירי במבנה גופך, תאהבי אותו ותעניקי לו את המראה הכי מתאים עבורו, שהכי מחמיא לו. את המראה ניתן לקבל על ידי בחירת שמלה בגזרה מחמיאה לגובה, משקל וצורת הגוף שלך, שתבליט ותטשטש את מה שצריך.

להזמנת שמלת מעצבים מיוחדת ואיכותית לאירוע הבא שלך ישירות דרך האתר של בוטיק שמלה לי לחצי כאן.

 

 

השארת תגובה